VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: parlen sobre activitats del cap de setmana, comencen molt contents.
TASQUES:
- Automatisme de so-grafia: recordar la paraula associada a un fonema-lletra amb les targetes. Cadascú en fa dues seguides. No es cronometra, però si els hi costa poden demanar alguna pista al company. En fan unes 1 cadascun.
- Identificar grafia, atenció: trobar lletres en un text en francès o en anglès i marcar-les en color.
- Els demana la data de la propera visita.
2a OBSERVACIÓ,
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: parlen sobre activitats a l'escola, la J. especialment d'una de plàstica de la que n'està orgullosa.
TASQUES:
- Trien entre còpia o text lliure. La B. text lliure, el P. còpia.
- Claus d'aprenentatge.
- Data de la propera sessió.
3a OBSERVACIÓ,
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: parlen de l'escola, del que els agrada i el que no. El P. es mostra força tranquil, però insegur. La J., encara que d'aparença més segura, es neguiteja.
TASQUES:
- Han de fer el que no van fer la sessió anterior, text lliure o còpia.
- Comprensió: trien la següent activitat, que serà lectura d'un text i respondre preguntes.
- Data de la propera sessió.
4a OBSERVACIÓ,
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre les relacions amb les amistats.
TASQUES:
- Lectura ràpida de síl·labes. La psicopedagoga té una gran quantitat de targetes petites en les que hi ha paraules o síl·labes de tres lletres (ex: ple, vol, ble, etc.). Les han d'anar llegint ràpid, una cadascun. Es queden les que encerten, les que no tornen a la mà de la psicopeadagoga.
- Identificació visual d'una grafia. Amb les targetes anteriors, han d'aparellar les que siguin iguals.
- Dictat.
- Data de la propera sessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada