VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.
TASQUES:
- Automatisme so-grafia: a través d'una graella en les que hi ha una lletra a cada casella, han de dibuixar les imatges de les paraules que estàn a les targetes. És una activitat d'associació i memòria.
- Copiar un dibuix a colors en una quadrícula, a escollir-ne un d'entre diversos dibuixos. Cal que segueixin un ordre en elaborar-lo, de dalt-abaix i d'esquerra-dreta, tal i com escrivim. Es treballa doncs el sentit del traç, l'organització espaial, l'atenció i la concentració.
- Data de la propera sessió.
2a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA:
TASQUES:
- Prova comprensió i velocitat lectora. La psicopedagoga els dona un text que han de llegir en silenci amb el cronòmetre. Quan acaba el para i els fa unes preguntes sobre la comprensió del text.
- Joc de "Qui és qui?"
- Data de la propera sessió.
3a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: aprofitant la lectura dels textos, la psicopedagoga demana si a ells els passa com al dinosauri que no té amics.
TASQUES:
- Prova de velocitat lectora individual. Els textos són "El Capità Pernil" i "El petit dinosauri". Amb cronòmetre. La psicopedagoga va marcant en la seva còpia del text els errors que fa cadascun. Ex: manca de pausa entre algunes paraules, omissions. Després els demana que repeteixin allà a on s'han equivocat.
- Comprensió sobre el que han llegit, els demana l'argument breument.
- Mentre un fa prova l'altre copia un text.
- Joc d'emparellar animals.
4a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.
TASQUES:
- Prova: dictat.
- Pintar les vocals en un full de còmic, cada vocal d'un color segons tenen aprés amb l'abecedari de colors.
- Joc a triar, demanen Memory Tàctil. En una bossa amb peces amb la mateixa forma però amb tactes diferents, han de trobar la parella ficant la ma a la bossa. Mentre un busca l’altre compta fins a 10
5a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.
TASQUES:
- Repassen les paraules de les targes de consciència fonològica. No cronometrades. A la C.C. li costa fora recordar les paraules amb la C ja que cirera i copa són fonèticament diferents.
- Text sense separar paraules, amb dos colors, han d'anar pintant cada paraula d'un color diferent de la del costat.
- Joc de fer un mosaïc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada