dimarts, 11 d’abril del 2017

C.C. i S.F. cicle superior de primària

1a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.

TASQUES: 
  1. Automatisme so-grafia: a través d'una graella en les que hi ha una lletra a cada casella, han de dibuixar les imatges de les paraules que estàn a les targetes. És una activitat d'associació i memòria.
  2. Copiar un dibuix a colors en una quadrícula, a escollir-ne un d'entre diversos dibuixos. Cal que segueixin un ordre en elaborar-lo, de dalt-abaix i d'esquerra-dreta, tal i com escrivim. Es treballa doncs el sentit del traç, l'organització espaial, l'atenció i la concentració.
  3. Data de la propera sessió.

2a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: 

TASQUES: 
  1. Prova comprensió i velocitat lectora. La psicopedagoga els dona un text que han de llegir en silenci amb el cronòmetre. Quan acaba el para i els fa unes preguntes sobre la comprensió del text.
  2. Joc de "Qui és qui?"
  3. Data de la propera sessió.

3a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: aprofitant la lectura dels textos, la psicopedagoga demana si a ells els passa com al dinosauri que no té amics.

TASQUES: 
  1. Prova de velocitat lectora individual. Els textos són "El Capità Pernil" i "El petit dinosauri". Amb cronòmetre. La psicopedagoga va marcant en la seva còpia del text els errors que fa cadascun. Ex: manca de pausa entre algunes paraules, omissions. Després els demana que repeteixin allà a on s'han equivocat. 
  2. Comprensió sobre el que han llegit, els demana l'argument breument.
  3. Mentre un fa prova l'altre copia un text.
  4. Joc d'emparellar animals.

4a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.

TASQUES: 
  1. Prova: dictat. 
  2. Pintar les vocals en un full de còmic, cada vocal d'un color segons tenen aprés amb l'abecedari de colors.
  3. Joc a triar, demanen Memory Tàctil. En una bossa amb peces amb la mateixa forma però amb tactes diferents, han de trobar la parella ficant la ma a la bossa. Mentre un busca l’altre compta fins a 10

5a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre activitats del cap de setmana.

TASQUES: 

  1. Repassen les paraules de les targes de consciència fonològica. No cronometrades. A la C.C. li costa fora recordar les paraules amb la C ja que cirera i copa són fonèticament diferents.
  2. Text sense separar paraules, amb dos colors, han d'anar pintant cada paraula d'un color diferent de la del costat.
  3. Joc de fer un mosaïc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada