1a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: La B. i el V. parlen del cap de setmana. També del que han fet a l'escola.
Els dos es veuen nens/es molt inquiets motriument i la B. també verbalment.
TASQUES: s'alternen les tasques.
- Trien començar entre un dictat o un text lliures.
- Dibuix sobre el text lliure o lectura en veu alta.
- Endreçar una història de 7 imatges. Explicar-la oralment i escriure-la breument.
- Comiat, la psicopedagoga pregunta quin número i quin dia serà el proper de la propera sessió.
2a OBSERVACIÓ
3a OBSERVACIÓ
4a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: Parlen sobre les colònies i la mestra tutora del V. També del que aprenen a l'escola, cercant experiències positives, com ara el que han aprés a medi.
TASQUES:
- Trien entre varis jocs “Llaves de aprendizaje” o “Learning Wrap-Ups”. La B. tria un joc de claus d'aprenentatge de de les hores, li fa por el de multiplicar ja que diu que li costa. El V. en fa un de multiplicacions i un altre de divisions molt bé.
- Dictat o text lliure segons han fet en la sessió anterior.
- Comiat concretant la data de la propera sessió.
3a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: pregunta directa sobre si a casa tenen discussions amb algú. En el treball amb els diferents agents, la psicopedagoga sap que amb la B., darrerament li costa seguir amb atenció les tasques, sembla que a casa se'n desenten una mica, se n'amaga. La B. comença la 1a activitat negativa, diu que no se'n sortirà. La psicopedagoga insisteix en que a ella només li costa la lectoescriptura i que té una gran capacitat per a tot lo altre. La B. esmenta que a l'escola li fan fer lectura en veu alta i que no li agrada gens.
TASQUES:
- Proves:
- Comprensió lectora: lectura en veu baixa de nivell de 4t de primària sobre la que ha de respondre a preguntes de verdader o fals.
- Dictat
- Lectura en veu alta.
4a OBSERVACIÓ
VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: concert en el que actuen a un Auditori.
TASQUES:
- Consciència fonològica: amb les targetes de fonema-paraula/es, les barregen cap per avall i les han d'ajuntar en grups, segons la similitud sonora. Després, amb cronòmetre, han de dir cadascun les paraules associades a cada carta (lletra).
- Text en anglès en el que han de marcar la lletra indicada (exemple a observacions generals)
La parella és realment important, la tasca enlloc de ser una activitat esdevé un joc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada