dimarts, 11 d’abril del 2017

A.C. i D.C., 1r i 2n curs d'ESO

Són els més grans dels nens/es que van a la consulta i també els que fa més temps que fan reeducacions. Encara que són més grans que els altres casos, és evident la facilitat que mostren en la resolució de les tasques de la reeducació. El seu nivell lectoescriptor comença a ser força funcional. Es mostre bastant segurs en general i posen gran atenció i interès. 

1a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre les activitat del cap de setmana.

TASQUES: 
  1. Automatisme de so-grafia. Han de dir les paraules associades a cada lletra o targeta. Les han de dir totes seguides cadascun. Primer sense cronòmetre i la 2a vegada amb cronòmetre. L'A. triga 81 segons i el D.41. Ho tornen a fer una 3a vegada per superar el resultat. Ella ho aconsegueix en 53 i ell en 39.
  2. Trien entre identificar lletres en un text o fer un dibuix en una quadrícula.
  3. Diuen la data de la propera sessió.
2a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre les feines dels pares.

TASQUES: 
  1. Prova de velocitat lectora amb el text "Els conductors perillosos". Després els pregunta per l'argument de la història. Ho fan força bé.
  2. Còpia d'un text d'un llibre de 6è en català, d'un curs per sota del que estan fent a l'institut. Després el revisen i fan dibuix. Mentres un d'ells llegeix la història complerta. La psicopedagoga els llegirà un fragment.
  3. Data de la propera sessió.
3a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA: conversa sobre l'Institut. Es mostren tranquils.

TASQUES: 
  1. Comprensió lectora, amb dos textos del llibre Històries de prop i de lluny. Lectura en veu alta (sense cronòmetre). Preguntes amb resposta si o no. Després relectura per tornar a respondre a les preguntes. No els diu mai si les respostes són o no correctes. Amb aquesta relectura milloren notablement.
  2. Joc "Qui és qui?"
  3. Data de la següent sessió.
4a OBSERVACIÓ

VINCLE AMB LA PSICOPEDAGOGA:

TASQUES: 
  1. Text lliure. En D. explica una història mig inventada. És coherent, el felicita. La psicopedagoga la corregeix i li demana que lletregi les paraules errades amb els ulls tancats. Ex: però, rampell. Després les ha d'escriure sense mirar.
  2. Joc del "Salt del Cavall" de Cavall Fort. Han de trobar la resposta seguint unes instrumccions. Requereix atenció, concentració i control espaia.
  3. Data de la propera sessió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada